Årsmöte 2021-03-24

Moderaterna i Kalmar kommun hälsar medlemmar välkomna till ett digitalt årsmöte onsdagen den 24 mars 2021 kl. 18:30.

Nedan hittar du föredragningslistan för mötet. Årsmöteshandlingar med valberedningens förslag kommer att mejlas ut till samtliga medlemmar samt läggas på denna sida senast en vecka innan årsmötet. Det är därför viktigt att se till att vi har rätt e-postadress till dig. Du kan enkelt kontrollera dina uppgifter genom att logga in på moderaterna.membersite.se. Där kan du även kontrollera att du har betalat medlemsavgiften och därmed har rösträtt på årsmötet.

Motioner skall vara kretsstyrelsen tillhanda senast den 10 mars. Maila dessa till helena.raunio@kalmarmoderaterna.se.

Är du intresserad av att sitta i kretsstyrelsen under kommande verksamhetsår eller vill du kanske nominera någon istället? Nomineringar och kandidaturer mejlas till valberedningens sammankallande Kajsa Hedin via kajsa.hedin@kalmarmoderaterna.se senast den 7 mars.

För att voteringen ska fungera korrekt behöver den som deltar logga in med sitt bank-id. När du anmäler dig till årsmötet är det därför viktigt att du meddelar ditt namn och personnummer senast den 22 mars till helena.raunio@moderaterna.se. Du kommer därefter få information om hur du kan koppla upp dig till årsmötet.

Varmt välkomna!

Kretsstyrelsen