Härmed kallas du som medlem i Kalmar Moderata kommunkrets till årsmöte, torsdagen den 3 september kl. 18:00. Mötet kommer att äga rum på Hotel Scandic Väst, Dragonvägen 7, 392 39 Kalmar.

Här hittar du dagordningen för mötet. Årsmöteshandlingar med valberedningens förslag kommer att mejlas ut till samtliga medlemmar senast en vecka innan årsmötet. Det är därför viktigt att se till att vi har rätt e-postadress till dig. Du kan enkelt kontrollera dina uppgifter genom att logga in på www.moderaterna.info, välj Mitt medlemskap, Redigera uppgifter. Där kan du även kontrollera att du har betalat medlemsavgiften och därmed har rösträtt på årsmötet.

Motionstiden har gått ut den 5 mars enligt tidigare plan. Det samma gäller nomineringar och kandidaturer till kretsstyrelsen.

Oppositionsråd Hanne Deverén talar.

På årsmötet bjuder vi på lättare förtäring. Vi följer också Folkhälsomyndighetens rekommendationer, därför är det viktigt att du anmäler dig senast den 28 augusti till helena.raunio@moderaterna.se.

Varmt välkomna!

Kretsstyrelsen