INSTÄLLT
Med anledning av rådande läge angående Coronavirus och oron för dess spridning, har det beslutats att skjuta upp kretsårsmötet som skulle ha genomförts i morgon torsdag 19/3. Ny tid och plats meddelas senare.

OBS! Notera ändrad lokal nedan.

Härmed kallas du som medlem i Kalmar Moderata kommunkrets till årsmöte, torsdagen den 19 mars kl. 18:00. Mötet kommer att äga rum i Hotel Scandic, Dragonvägen 7, 392 39 Kalmar. Mötet har flyttats till ett större lokal för att minimera smittspridninge av coronavirus Covid-19.

Här hittar du dagordningen för mötet. Årsmöteshandlingar med valberedningens förslag kommer att mejlas ut till samtliga medlemmar senast en vecka innan årsmötet. Det är därför viktigt att se till att vi har rätt e-postadress till dig. Du kan enkelt kontrollera dina uppgifter genom att logga in på www.moderaterna.info, välj Mitt medlemskap, Redigera uppgifter. Där kan du även kontrollera att du har betalat medlemsavgiften och därmed har rösträtt på årsmötet.

Motioner skall vara kretsstyrelsen tillhanda senast den 5 mars. Maila dessa till helena.raunio@moderaterna.se.

Är du intresserad av att sitta i kretsstyrelsen under kommande verksamhetsår eller vill du kanske nominera någon istället? Nomineringar och kandidaturer mejlas till valberedningens sammankallande Lisa Jalmander via lisajalmander@tele2.se senast den 1 mars.

Nya oppositionsrådet Hanne Deverén talar.

På årsmötet bjuder vi på lättare förtäring, därför är vi tacksamma om du anmäler dig senast den 15 mars till helena.raunio@moderaterna.se.

Varmt välkomna!

Kretsstyrelsen